vrijdag 5 februari 2016

D-day!

Vandaag vertrek ik voor de derde keer met 1 van mijn 4 zonen naar Senegal, mijn tweede thuis. 
Het is ondertussen bijna 18 jaar jaar geleden dat ik kennis maakte met de familie Sène, mijn gastfamilie in 1998-1999.
De sterke band blijft. Het is telkens een blij weerzien.
Dit jaar is het de beurt aan Aster, zoon 3. Hij wordt overmorgen 9 jaar. We vieren feest in Senegal. :) 
Aster zal op deze blog zijn ervaringen delen met jullie. We laten jullie meegenieten door wat foto's te posten. 

2 opmerkingen:

  1. Hopelijk een leuk feest met lekkere hapjes. Vele groetjes Riebe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dag Riebe,

      het was een leuk feest. We hebben pannenkoeken gegeten en frisdrank en veel snoep en senegalese chocoladekoekjes.

      Verwijderen